Dopravci PID

DopravceLinkyObsluhované územíNátěr vozů
Jako odkaz na oficiální internetové stránky dopravce, pokud existují, funguje logo.

Bado Bus, s.r.o.

Přátelství 48, Praha 10 - Uhříněves
Bado Bus
Bado Bus, s.r.o.
232

Praha - Jižní Město, Křeslice, Pitkovice, Uhříněves

červeno-bílý
Fotografie
  • Městské linky jiných dopravců než DP - 232
  • Jeden z nejmenších dopravců Pražské integrované dopravy zahájil provoz v roce 1992. Od té doby dosud provozuje městskou linku číslo 232, vedenou z Jižního Města přes Křeslice a Pitkovice k nádraží v Uhříněvsi. Tato linka postupně trasu měnila kvůli výlukám téměř k nepoznání. Do 30. listopadu 2005 provozoval dopravce ještě školní linku 553, která byla s 232 trasou téměř shodná.
    V současnosti dopravce vlastní tři Karosy B 732 a jednu B 731 rekonstruovanou na B 952. Před nimi provozoval dvě Karosy B 731 v původním provedení.
    Do prosince 2003 podnikal dopravce jako fyzická osoba pod jménem Milan Bado.

    Bosák BUS, spol. s r.o.

    Příbramská 964, Dobříš
    Bosák
    Bosák BUS, spol. s r.o.
    součást
    Arriva
    338, 390, 438, 440, 488

    Praha - Smíchov, Zbraslav, Strnady; Měchenice, Davle, Štěchovice, Hradišťko, Pikovice, Krňany, Vysoký Újezd, Netvořice, Rabyně, Neveklov, Mníšek pod Brdy, Nová Ves pod Pleší, Malá Hraštice, Nový Knín, Libčice

    zeleno-bílý, zelený
    Fotografie
  • Fotogalerie - Bosák BUS
  • Dopravce Bosák BUS, spol. s r.o. (do 30. 6. 2006 Bosák, spol. s r.o.) zahájil provoz v Pražské integrované dopravě dne 1. 7. 2004. Firma byla založena v roce 1990 otcem a synem Bosákovými za účelem provozování vnitrostátní nákladní silniční dopravy. V roce 1997 došlo k zakoupení provozovny ČSAD v Dobříši s 21 autobusy. V lednu 2007 byl dopravce Bosák BUS, spol. s r.o. zakoupen evropskou skupinou zajišťující provoz veřejné dopravy Arriva plc.
    Dnes vlastní Bosák zhruba 30 linkových autobusů Karosa. Pro provoz v PID firma vyčlenila zejména starší vozy Karosa C 734, které doplňuje Karosa B 732 rekonstruovaná na dvoudvéřové provedení (původně byly dvě) a nové vozy C 955 a C 954E.
    Autobusy jezdí v zeleno-bílém firemním nátěru, jediná C 955 je celá zelená.

    Connex Praha, s.r.o.

    U Seřadiště 9, Praha 10 - Vršovice
    Connex Praha
    Connex Praha, s.r.o.

    součást
    Veolia Transport
    Veolia Transport;

    dříve
    ČSAD Praha Vršovice

    ČSAD Praha Vršovice a.s.

    165, 173, 221, 222, 223, 240, 251, 269, 302, 303, 304, 323, 328, 331, 332, 333, 334, 335, 337, 339, 341, 342, 343, 344, 353, 362, 363, 369, 383, 385, 391, 393, 397, 401, 403, 428, 441, 444, 461, 465, 469, 484, 489, 490, 494, 496, 497, 498, 499, 562, 564, 605, 606, 701

    Praha - Radotín, Lahovice, Zbraslav, Komořany, Modřany, Libuš, Kunratice, Hrnčíře, Šeberov, Jižní Město, Cholupice, Točná, Krč, Písnice, Hostivař, Malešice, Štěrboholy, Dolní Měcholupy, Uhříněves, Černý Most, Horní Počernice, Čertousy, Běchovice, Dubeč, Dolní Měcholupy, Horní Měcholupy, Petrovice, Klánovice, Újezd nad Lesy, Letňany, Kbely, Vysočany, Kyje, Dolní Počernice; Čestlice, Dobřejovice, Modletice, Dolní Břežany, Vrané nad Vltavou, Zvole, Zahořany, Jílové u Prahy, Jesenice, Psáry, Prosečnice, Ohrobec, Zvole, Oleško, Kamenice, Pohoří, Křížkový Újezdec, Sulice, Babice, Nespeky, Pyšely, Týnec nad Sázavou, Zlatníky-Hodkovice, Libeř, Strančice, Velké Popovice, Lojovice, Dobřejovice, Popovičky, Velké Popovice, Mirošovice, Říčany, Strančice, Otice, Předboř, Mukařov, Struhařov, Ondřejov, Chocerady, Průhonice, Čestlice, Kuří, Klokočná, Strašín, Doubek, Senohraby, Zaječice, Pětihosty, Šestajovice, Koloděje, Sibřina, Květnice, Dobročovice, Jirny, Nové Jirny, Úvaly, Houroušánky, Horoušany, Pacov, Křenice, Sluštice, Škvorec, Třebohostice, Přezletice, Zeleneč, Tlustovousy, Tuklaty

    červeno-bílý se dvěma pruhy, červeno-bílý s jedním pruhem, modro-bílý s jedním pruhem, modro-bílý se dvěma pruhy, bílý, červeno-šedý, žluto-šedý
    Fotografie
  • Fotogalerie - Connex Praha
  • Fotogalerie - Connex Praha, středisko Vysočany
  • Dnešní Connex Praha byl původně dopravním závodem 102 ČSAD KNV Praha, po jeho rozpadu fungoval jako samostatný státní podnik a později akciová společnost ČSAD Praha Vršovice. Autobusy ČSAD byly nasazovány do MHD již od 50. let, držitelem licencí k provozu těchto linek však byl DP Praha. Vlastní linky v rámci PID získala ČSAD Praha Vršovice roku 1994. V červnu 2003 byla a.s. ČSAD Praha Vršovice zakoupena nadnárodní dopravní společností Connex Transport (od listopadu 2005 Veolia Transport). Současný název jediného společníka (vlastníka) firmy Connex Praha, s.r.o. je od června 2006 Veolia Transport Česká republika a.s.
    Od 1. ledna 2007 zajišťuje Connex Praha provoz pravidelných linek PID převzatých od dopravce Hotliner s.r.o. Autobusy dopravce na linkách PID jsou v provedení dvoudvéřovém linkovém i trojdvéřovém městském, značek Karosa, SOR a Mercedes-Benz. Kromě vozů běžné délky je nasazován patnáctimetrový autobus Mercedes-Benz Citaro L a dvě kloubové Karosy C 744.

    České dráhy, a.s.

    Nábřeží Ludvíka Svobody 1222, Praha 1 - Nové Město
    České dráhy
    České dráhy, a.s.

    Železniční tratě zapojené do PID: 011, 012, 060, 070, 072, 074, 090, 091, 092, 093, 110, 111, 120, 121, 122, 170, 171, 172, 173, 210, 212, 221, 231, 232, městská žel. linka

    různérůzné
    Informace, fotografie
  • Sekce Železnice v Praze a okolí
  • O provozu Českých drah v Pražské integrované dopravě pojednává samostatná sekce Železnice v Praze a okolí.

    ČSAD Benešov a.s.

    Blanická 960, Vlašim
    Provoz v systému PID ukončen 31. března 2005

    ČSAD Benešov a.s.
    dceřinná společnost
    401Senohraby, Zaječice, Pětihosty, Pyšely, Nespeky bílý, modro-bílý
    Fotografie
  • Fotogalerie - ČSAD Benešov
  • Společnost ČSAD Benešov spadající do skupiny ICOM Transport (nástupce ČSAD KNV Praha, d. z. 114 Benešov) byla v době svého působení v Pražské integrované dopravě nejmenším dopravcem tohoto systému. Pro provoz na své jediné lince s tarifem PID číslo 401 měla vyhrazeny pouze dva autobusy, z toho jeden vůz nejprve Karosa C 734 a později C 934 a jeden autobus SOR C 9.5, jediný svého typu v celém systému.
    Ve čtvrtek 31. března 2005 jezdil dopravce ČSAD Benešov v systému PID naposledy a od pátku 1. dubna převzal provoz linky 401 dopravce Connex Praha.

    ČSAD MHD Kladno a.s.

    Železničářů 885, Kladno - Kročehlavy
    ČSAD MHD Kladno
    ČSAD MHD Kladno a.s.
    306, 307, 316, 319, 336, 340, 350, 604, 607

    Praha - Zličín, Dejvice, Bílá Hora, Jiviny, Letiště Ruzyně; Rudná, Úhonice, Červený Újezd, Unhošť, Horoměřice, Velké Přílepy, Holubice, Středokluky, Hostouň, Jeneč, Roztoky, Levý Hradec, Velké Přílepy, Svrkyně, Noutonice, Okoř, Hostivice

    zeleno-bílý, červeno-bílý, modro-bílý, reklamní
    Fotografie
  • Fotogalerie - ČSAD MHD Kladno
  • Dopravce ČSAD MHD Kladno zajišťuje spojení z Prahy ve směru na Kladno, většina jeho linek v pásmech PID je však součástí Kladenské integrované dopravy (KLID), části budovaného systému Středočeské integrované dopravy. ČSAD MHD Kladno provozuje také autobusovou MHD ve svém sídelním městě Kladně.
    Do provozu PID nasazuje ČSAD MHD Kladno autobusy Karosa provedení trojdvéřového městského i dvoudvéřového příměstského.
    ČSAD MHD Kladno je následníkem d. z. 106 Kladno ČSAD KNV Praha. Do 31. března 2005 fungoval dopravce pod názvem ČSAD Kladno a.s., 1. dubna se rozdělil na společnosti ČSAD BUS Kladno a.s., ČSAD MHD Kladno a.s., KD SERVIS a.s. a Kladenský FINREAL a.s. Z těchto společností držela od 1. dubna 2005 do 31. července 2006 lincence na linky PID firma ČSAD BUS Kladno a.s., od 1. srpna 2006 jsou převedeny na ČSAD MHD Kladno a.s. a ČSAD BUS Kladno a.s. provozuje nadále pouze mezistátní linky.

    ČSAD Polkost, spol. s r.o.

    Náměstí Smiřických 16, Kostelec nad Černými lesy
    ČSAD Polkost
    ČSAD Polkost, spol. s r.o.
    381, 382, 387, 402, 404, 409, 410, 426 (část), 435, 491 (část), 492

    Praha - Hostivař, Malešice, Štěrboholy, Dolní Měcholupy, Uhříněves; Kostelec nad Černými lesy, Říčany, Mukařov, Zásmuky, Suchdol, Jevany, Stříbrná Skalice, Sázava, Výžerky, Újezdec, Brník, Bulánka, Oleška, Krymlov, Nučice, Vlkančice, Český Brod, Krupá, Přehvozdí, Žernovka, Doubravčice, Černé Voděrady, Tulkaty, Tlustovousy, Břežany II, Rostoklaty, Nová Ves II, Liblice, Klučov, Lstiboř, Žhery, Skramníky

    červeno-bílý, modro-bílý, hnědo-bílý, bílý
    Fotografie
  • Fotogalerie - ČSAD Polkost
  • Soukromý dopravce ČSAD Polkost z Kostelce nad Černými lesy byl původně provozovnou ČSAD KNV Praha, ve které fungoval v rámci dopravního závodu 112 Kolín a později 102 Praha Vršovice. Privatizován byl v roce 1992.
    Některé jeho dopravce vyjíždějí mimo systém PID, přičemž do pásma 5 jedou jako linka s tarifem PID a dále jako linka jiného licenčního čísla (ale se shodným druhým trojčíslím) s vlastním kilometrážním tarifem dopravce. Na provozu linek 426 a 491 se podílí společně s firmou OAD Kolín.
    Dopravce vlastní kromě autobusů běžné délky také vozy kloubové. V březnu 2004 se ČSAD Polkost stala prvním dopravcem v PID s kloubovým vozem Karosa B 961E. Až do března 2002 provozoval i kloubové Ikarusy 280. Současnou kuriozitou ve vozovém parku je např. patnáctimetrový trojnápravový autobus Karosa Ares nebo midibusy Mercedes-Benz Vario.
    Odjezdovým stanovištěm příměstských linek ČSAD Polkost je v Praze stanice metra A Depo Hostivař (do května 2006 Skalka).

    ČSAD Střední Čechy, spol. s r.o.

    U Přístavu 811, Brandýs nad Labem-Stará Boleslav
    ČSAD Střední Čechy
    ČSAD Střední Čechy, spol. s r.o.
    345, 346, 348, 349, 367, 368, 370, 371, 372, 373, 374, 375, 376, 377, 379, 399, 405, 406, 407, 408, 413, 416, 417, 418, 419, 420, 470, 471, 472, 478, 603

    Praha - Kobylisy, Ďáblice, Libeň, Vysočany, Čakovice, Letňany, Kbely, Černý Most; Brandýs nad Labem - Stará Boleslav, Líbeznice, Zlonín, Mratín, Radonice, Dřevčice, Odolena Voda, Zlončice, Veltrusy, Kralupy nad Vltavou, Klecany, Řež, Klecánky, Korycany, Máslovice, Lázně Toušeň, Čelákovice, Nehvizdy, Nové Jirny, Úvaly, Zeleneč, Kostelec nad Labem, Neratovice, Obříství, Podolanka, Zápy, Káraný, Sojovice, Skorkov, Chlumín, Újezdec, Sedlec, Popovice, Starý Brázdim, Bašť, Libiš, Předboj, Dřínov, Hostín u Vojkovic, Mělník, Všetaty, Kly, Tuhaň, Tišice

    modro-bílý, červeno-bílý
    Fotografie
  • Fotogalerie - ČSAD Střední Čechy
  • ČSAD Střední Čechy navazuje na činnost provozoven ČSAD KNV Praha v Brandýse nad Labem - Staré Boleslavi (dříve součást dopravního závodu 101 Praha Karlín, později Praha Klíčov) a Mělníku (dříve d. z. 108). Příměstské autobusy tohoto dopravce odjíždějí z Prahy především z autobusových stanovišť Kobylisy, Ládví, Českomoravská a Černý Most. Dříve příměstské linky jezdily i z Palmovky a Nádraží Holešovice. Kromě autobusů Karosa městského, meziměstského a dříve i zájezdového provedení běžné délky nasazuje ČSAD Střední Čechy na linky PID také kloubové autobusy a trojnápravové patnáctimetrové autobusy Karosa Ares.

    ČSAP s.r.o. Nymburk

    Dopravní 1717, Nymburk
    Provoz v systému PID ukončen 31. prosince 2006
    ČSAP Nymburk
    ČSAP s.r.o. Nymburk
    398, 426 (část), 429, 430, 433, 443

    Praha - Černý Most, Horní Počernice; Nehvizdy, Mochov, Přerov nad Labem, Starý Vestec, Velenka, Kersko, Sadská, Kostelní Lhota, Pečky, Velké Chvalovice, Milčice, Tatce, Poříčany, Kounice, Černíky, Vykáň, Chrást, Lysá nad Labem, Litol, Semice, Přerov nad Labem, Čelákovice, Hradištko

    bílý, červeno-modro-bílý, šedo-modro-bílý
    Fotografie
  • Fotogalerie - ČSAP Nymburk
  • Dopravce ČSAP Nymburk je následníkem dopravního závodu 111 Nymburk ČSAD KNV Praha. Po privatizaci firma vystupovala v letech 1992 - 1994 pod názvem PROhealth s.r.o. a 1994 - 2000 ČSAD PROhealth s.r.o. Většinu svých linek PID začal dopravce provozovat od 14. prosince 2003. Na provozu linky 426 se dopravce podílel společně s ČSAD Polkost s.r.o. Některé linky ČSAP pokračovaly z posledního pásma systému PID jako regionální linky s vlastním tarifem dopravce.
    Autobusy ČSAP v provozu PID byly všechny typových řad Karosa C 900 a SOR C. Dopravce však vlastnil také vozy městského provedení, do září 2005 občasně nasazované také do PID na náhradní dopravu za tramvaje zajišťovanou firmou Hotliner.
    Od 1. ledna 2006 provozuje linky ČSAP původními autobusy tohoto dopravce společnost OAD Kolín, která má stejného majitele.

    Dopravní podnik hl. m. Prahy, a.s.

    Sokolovská 217/42, Praha 9 - Vysočany
    DP hl. m. Prahy
    Dopravní podnik hl. m. Prahy, a.s.

    A, B, C, 1 - 26, 51 - 59, 91, 99 (lanovka na Petřín), 101 - 109, 111 - 124, 128 - 158, 160 - 164, 166 - 172, 174 - 200, 202 - 205, 207, 208, 210 - 213, 215 - 219, 224, 225, 228 - 231, 233 - 235, 238, 239, 241 - 250, 253, 254, 256, 257, 259 - 261, 264 - 268, 271 - 274, 277, 280, 291, 301, 305, 312, 324, 325, 326, 327, 329, 347, 351, 352, 354 - 356, 359, 364 - 366, 501 - 513, školní kromě 557, 562 a 564

    Praha; Chýnice, Hovorčovice, Líbeznice, Měšice, Čakovičky, Hostivice, Jeneč, Tuchoměřice, Lichoceves, Průhonice, Čestlice, Jesenice, Osnice, Sibřina, Sluštice, Třebohostice, Škvorec, Neratovice, Libiš, Zbuzany, Jinočany, Podolanka, Horoměřice, Únětice, Statenice, Chýně, Křenice, Pacov, Doubek, Nový Brázdim, Mratín, Kostelec nad Labem

    červeno-bílý, modro-bílý, reklamní, podkladové barvy reklam
    Fotografie - autobusy
  • Fotogalerie - linky 100 - 124
  • Fotogalerie - linky 125 - 149
  • Fotogalerie - linky 150 - 174
  • Fotogalerie - linky 175 - 199
  • Fotogalerie - linky 200 - 224
  • Fotogalerie - linky 225 - 249
  • Fotogalerie - linky 250 - 274
  • Fotogalerie - linky 275 - 299 a další
  • Nejstarší a největší dopravce PID vznikl 1. září 1897 jako "Elektrické podniky král. hlav. města Prahy". Později fungoval například pod názvy "Městské podniky pražské" a "Dopravní podniky hl. m. Prahy, koncern". Současný název používá od roku 1991. Od svého založení provozuje tramvajovou dopravu, v letech 1907 - 1909 a znovu od roku 1925 do současnosti také autobusy. V letech 1936 - 1972 provozoval trolejbusy, roku 1974 přibylo metro. Kromě toho DP vlastní lanové dráhy na Petřín a v ZOO a vypravuje většinu nočních linek PID. V oblasti příměstských linek přenechává většinou provoz dalším dopravcům. Ani na městských linkách nemá však DP monopol, provoz zajišťují také další dopravci. Provozu jiných dopravců na linkách MHD se věnuje tato stránka.

    Hotliner s.r.o.

    Ke Klíčovu 2, Praha 9 - Vysočany
    Provoz pravidelných linek v systému PID ukončen 31. prosince 2006
    Hotliner

    Hotliner
    Hotliner s.r.o.

    NÁHRADNÍ AUTOBUSOVÁ DOPRAVA
    221 - 223, 240, 251, 269, 302, 303, 304, 323, 343, 344, 353, 391, 484, 496, 562, 564, 701

    Oblast provozu linek náhr. aut. dopravy
    Praha - Černý Most, Horní Počernice, Čertousy, Běchovice, Dubeč, Dolní Měcholupy, Horní Měcholupy, Petrovice, Háje, Klánovice, Újezd nad Lesy, Letňany, Kbely, Vysočany, Kyje, Dolní Počernice; Šestajovice, Koloděje, Sibřina, Květnice, Říčany, Jirny, Nové Jirny, Úvaly, Houroušánky, Horoušany, Pacov, Křenice, Sluštice, Škvorec, Třebohostice, Přezletice, Zeleneč, Tlustovousy, Tuklaty

    červeno-bílý, bílý, žluto-šedý, žlutý, stříbrný, reklamní (obch. centra)
    Fotografie
  • Fotogalerie - Hotliner
  • Druhý soukromý dopravce v pražské MHD začal provozovat náhradní dopravu za tramvaje už v roce 1992, kdy Pražská integrovaná doprava teprve vznikala a existovaly teprve dvě první příměstské linky, provozované Dopravním podnikem. Prvním soukromým dopravcem v MHD byl v roce 1991 Zdeněk Fedorka - FEDOS, který však z PID později vystoupil.
    Firma Hotliner (od roku 1997, předtím fyzická osoba původně Jaromír Horký, později Jaromír Horký - Hotliner) získala postupně i pravidelné regionální a městské linky.
    V době největšího rozmachu na linkách PID měl Hotliner k provozu na linkách tohoto systému vyhrazeno zhruba 55 autobusů. Od 1. ledna 2006 zajišťuje provoz pravidelných linek PID tohoto dopravce nově společnost Connex Praha, s.r.o., do února částečně autobusy pronajatými od firmy Hotliner. Hotliner nadále provozuje linky k obchodním centrům a některé linky náhradní autobusové dopravy za tramvaje.
    Ve vozovém parku převažovaly v době před ukončením provozu linek PID vozy Karosa B 731 městského provedení s automatickou převodovkou a B 732 s mechanickou převodovkou. Kromě nich jezdily vozy Karosa C 734, B 932E, C 954, Mercedes-Benz Conecto C se sníženou podlahou a nízkopodlažní Mercedes-Benz Citaro běžné délky a po jednom kuse třínápravový patnáctimetrový vůz Mercedes-Benz Citaro L a kloubové autobusy Karosa C 744 a B 741. Část autobusů byla v lednu 2007 odprodána dopravci Connex Praha, s.r.o. Autobusy nadále vyhrazené dopravcem Hotliner k provozu na linkách PID (náhradní autobusové dopravy) jsou pouze typů Karosa B 731, B 732 a B 741.

    Jaroslav Štěpánek

    Palmovka 889/5, Praha 8 - Libeň
    Jaroslav Štěpánek
    110, 386, 557

    Praha - Dolní Počernice, Hostavice, Kyje, Hloubětín, Kbely, Letňany, Čakovice, Satalice, Černý Most; Přezletice

    červeno-bílý, modro-bílý
    Fotografie
  • Fotogalerie - Jaroslav Štěpánek
  • Soukromý dopravce Jaroslav Štěpánek provozuje tři linky PID - jednu městskou, jednu příměstskou a jednu školní. Jeho příměstská a školní linka nevynikají příliš hustým provozem. Naopak městská linka 110, vedená z Dolních Počernic přes Hostavice do Hloubětína a vybrané spoje dále přes Kbely a Letňany do Čakovic na obratiště Za Avií, má v ranní špičce pracovních dnů v hlavní části trasy interval 10 minut a v odpolední špičce 15 minut.
    Provoz zajišťuje dopravce autobusy Karosa C 734, B 731, B 732 a B 952E. Všechny vozy jsou vybaveny vnitřní digitální orientací (B 952E i vnějšími) a rozhlasem.
    Garáže dopravce se nacházejí v průmyslovém areálu v ulici Jiřího ze Vtelna v Praze - Horních Počernicích.

    KŽC Doprava, s.r.o.

    Meinlinova 336, Praha 9 - Koloděje
    KŽC Doprava
    KŽC Doprava, s.r.o.

    Železniční tratě zapojené do PID: 012 (část), 013

    Kouřim, Bošice, Toušice, Zásmuky, Bečváry

    různé
    Fotografie
  • Fotogalerie - KŽC Doprava (v přípravě)
  • 9. února 2005 vznikla zápisem do obchodního rejstříku společnost KŽC, s.r.o. K jejímu vzniku došlo rozhodnutím Výboru Klubu železničních cestovatelů, občanského sdružení založeného v roce 1985 "za účelem sdružení zájemců o železniční dopravu a organizované procestovávání železničních tratí". Předmětem podnikání KŽC, s.r.o. je zprostředkování obchodu a služeb, činnost technických poradců v oblasti železniční dopravy a provozování cestovní agentury.
    2. února 2006 byla do obchodního rejstříku zapsána firma KŽC Doprava, s.r.o. založená jako dceřinná společnost KŽC, s.r.o. Předmětem její činnosti je pronájem nemovitostí, bytů a nebytových prostor, provozování drážní dopravy a provozování dráhy.
    Od zavedení grafikonu vlakové dopravy 2006/2007 10. prosince 2007 zajišťuje KŽC Doprava provoz nostalgických vlaků na tratích 012 (úsek Kouřim - Bošice), 013 (celá trasa Bošice - Zásmuky - Bečváry) a 014 (úsek Bečváry - Uhlířské Zásmuky), označovaných názvem "Podlipanský motoráček". Mimo pracovní dny od 2. června do 30. září a 1. dubna jede dopoledne vlak v trase Zásmuky - Uhlířské Janovice a zpět Uhlířské Janovice - Zásmuky - Kouřim a odpoledne vlak v trase Kouřim - Uhlířské Janovice a zpět. V neděli a svátky od 3. června do 30. září je v provozu vlak v trase Kouřim - Bečváry a Bečváry - Zásmuky. V sobotu od 2. června do 29. září a 1. dubna jedou vlaky ve stejné trase vpodvečer.
    Ve vlacích platí tarif dopravce KŽC Doprava, s.r.o. - plné a poloviční jízdné dle vzdálenosti, celodenní rodinné jízdné (maximálně pro dvě dospělé osoby a tři děti do 15 let) a jednotné přepravné za psa. Od 4. března 2007 (tj. ještě před zahájením provozu vlaků) byla zavedena v úseku Kouřim - Bečváry platnost předplatních jízdních dokladů Pražské integrované dopravy.

    Martin Uher, spol. s r.o.

    Řevnická 605, Mníšek pod Brdy
    Martin Uher
    Martin Uher, spol. s r.o.
    314, 317, 318, 321, 448, 449, cyklobus

    Praha - Smíchov, Malá Chuchle, Lahovice, Zbraslav, Baně, Strnady; Mníšek pod Brdy, Měchenice, Davle, Bratřínov, Řitka, Kytín, Dobříš, Nová Ves pod Pleší, Malá Hraštice, Malá Lečice, Stříbrná Lhota, Jíloviště, Bojov, Čisovice, Dobřichovice, Všenory, Černolice, Voznice, Trnová

    bílý, modro-bílý, žluto-šedý, červený
    Fotografie
  • Fotogalerie - Martin Uher
  • Soukromý dopravce z Mníšku pod Brdy provozuje jednu linku městskou a několik příměstských, které jsou téměř všechny vedeny do Mníšku pod Brdy. Doprava je významná i pro pražské oblasti Zbraslavi a Baní. Zajímavostí je zvláštní letní linka pro cyklisty - "cyklobus".
    Autobusy tohoto dopravce jsou převážně bílé a jsou zastoupeny zejména novějšími vozy v dobrém technickém stavu. K velkokapacitním autobusům patří kromě kloubových vozů také jeden patnáctimetrový nízkopodlažní Mercedes-Benz Citaro L.

    Okresní autobusová doprava Kolín, s.r.o.

    Polepská 4, Kolín
    OAD Kolín
    Okresní autobusová doprava Kolín, s.r.o.

    330, 398, 411, 412, 421, 422, 423, 426 (část), 427, 429, 430, 433, 443, 491 (část)

    Praha - Černý Most, Horní Počernice, Hostivař, Malešice, Dolní Měcholupy, Dubeč, Koloděje, Újezd nad Lesy; Nehvizdy, Mochov, Přerov nad Labem, Starý Vestec, Velenka, Kersko, Sadská, Kostelní Lhota, Pečky, Velké Chvalovice, Milčice, Tatce, Poříčany, Kounice, Černíky, Vykáň, Chrást, Lysá nad Labem, Litol, Semice, Přerov nad Labem, Čelákovice, Hradištko, Kouřim, Barchovice, Újezdec, Bohouňovice, Český Brod, Vitice, Bulánka, Úvaly, Škvorec, Přišimasy, Hradešín, Doubravčice, Třebohostice, Kounice, Bříství, Starý Vestec, Velenka, Kersko, Semice, Lysá nad Labem, Litol, Poříčany, Kounice, Černíky, Vykáň, Mukařov

    bílý, modro-bílý, červeno-bílý, červeno-modro-bílý, šedo-modro-bílý, žlutý
    Fotografie
  • Fotogalerie - OAD Kolín
  • Okresní autobusová doprava Kolín (OAD) je následníkem ČSAD KNV Praha, d. z. 112 Kolín. Pod současným názvem vystupuje od roku 1996, předtím fungovala od rozdělení ČSAD v roce 1990 jako samostatný podnik ČSAD Kolín.
    V současné podobě se na provozu PID podílí OAD Kolín od 1. ledna 2007, kdy na ni byly převedeny integrované linky dopravce ČSAP Nymburk (který má s OAD stejného majitele).
    Vybrané linky OAD Kolín pokračují ze systému PID jako linky s vlastním tarifem dopravce. Provoz linek 426 a 491 zajišťuje společně s OAD Kolín ČSAD Polkost.
    Autobusy nasazované na linky PID jsou linkového dvoudvéřového provedení Karosa C a SOR C, jedinou výjimkou je městský autobus Karosa B 952.

    Probo Trans Beroun, spol. s r.o.

    Pod Hájem 97, Králův Dvůr
    Probo Trans Beroun
    Probo Trans Beroun, spol. s r.o.
    361, 384, 425, 437, 439

    Praha - Řepy, Zličín, Smíchov, Zbraslav, Strnady; Rudná, Loděnice, Svatý Jan pod Skalou, Beroun, Mořinka, Mořina, Vysoký Újezd, Bubovice, Měchenice, Davle, Štěchovice, Slapy, Buš, Čím, Korkyně, Nový Knín, Nové Dvory

    modro-bílý, červeno-bílý
    Fotografie
  • Fotogalerie - Probo Trans Beroun
  • Společnost Probo Trans Beroun je tvořena provozovnami Králův Dvůr (ex ČSAD KNV Praha d. z. 116, 1992 - 1999 ČSAD Ingo-Trans Beroun), Hořovice (d. z. 117, 1990 - 1995 ČSAD Hořovice) a Praha - Západ (d. z. 103 Praha Smíchov, 1990 - 2004 ČSAD Praha - západ, s.p.), z nichž do Pražské integrované dopravy vypravují vozy na linky 384 a 425 garáže v Králově Dvoře a na linky 361, 437 a 439 garáže v Praze 5 na Smíchově.
    Kromě linek systému PID provozuje dopravce řadu regionálních a dálkových linek s vlastním tarifem a v Berouně a Hořovicích rovněž MHD. Spoje městské linky H z Berouna do Hostimi pokračují jako linka PID číslo 384 do Prahy na Zličín, případně Sídliště Řepy.
    Dnešní provozovna Probo Transu Beroun Praha - západ vypravovala autobusy do Pražské integrované dopravy do 31. května 2002 jako samostatný dopravce ČSAD Praha - západ, s.p. (od srpna 2002 v konkursu). Znovu vyjely autobusy ze Smíchova na linky PID od 1. července 2004 už pod hlavičkou Probo Transu Beroun.
    Vozový park autobusů PID tohoto dopravce je tvořen dvoudvéřovými autobusy typů Karosa C 734, C 934E a C 954E a trojdvéřovými B 932 především v modro-bílém nátěru.

    První všeobecná člunovací společnost, s.r.o.

    Platnéřská 4, Praha 1 - Staré Město
    Člunovací spol.
    První všeobecná člunovací společnost, s.r.o.
    P 1, P 2

    Praha - Podbaba, Podhoří, Sedlec, Zámky

    tmavě zelený
    Informace, fotografie
  • Sekce Přívozy v PID
  • O provozu První všeobecné člunovací společnosti v Pražské integrované dopravě pojednává samostatná sekce Přívozy v Pražské integrované dopravě.

    Spojbus s.r.o.

    Hradecká 2325/7, Praha 3 - Vinohrady
    Spojbus
    Spojbus s.r.o.
    308, 309, 310, 311, 313, 315, 380, 414, 415, 601, 602

    Praha - Řepy, Zličín, Radotín, Barrandov, Ruzyně; Rudná, Nučice, Beroun, Vysoký Újezd, Bubovice, Mořina, Mořinka, Tachlovice, Kosoř, Třebotov, Choteč, Roblín, Černošice, Vráž, Loděnice, Vonoklasy, Dobřichovice, Karlík, Řevnice

    žluto-červený, červeno-bílý, modro-bílý, bílý, bílý s černými a modrými proužky
    Fotografie
  • Fotogalerie - Spojbus
  • Soukromý dopravce Spojbus jezdí z Prahy západním směrem do okolí Černošic, Rudné a Berouna. Většina autobusů Spojbusu (původně Josef Šlechta - Spojbus, později Jana Barnatová - Spojbus) vyniká svým žluto-červeným nátěrem.
    Autobusy Spojbusu jsou převážně linkového dvoudvéřového provedení, počet trojdvéřových městských vozů se postupně snižuje.
    Odjezdová stanoviště linek Spojbusu jsou v Praze Zličín, Sídliště Řepy, Nádraží Radotín, Sídliště Radotín a Terminál Jih. Od 29. listopadu 2003 zajištuje Spojbus provoz na první noční příměstské lince PID - 601 v trase Chaplinovo nám. - Lochkov - Sídl. Radotín - Černošice, Vráž, U Transformátoru, v únoru 2004 prodloužené do Řevnic a v červnu 2005 zkrácené do Letů. Noční spoj existoval také na lince 380 Sídliště Řepy - Beroun, aut. st. Od 1. července 2004 byla jeho trasa změněna a zaregistrována jako samostatná noční linka 602.
    Garáže dopravce se nacházejí v Nučicích - Krahulově a jejich areál je společný s dopravcem Liborem Valentou.

    Vittus group, s.r.o.

    Světova 523/1, Praha 8 - Libeň
    Vittus group
    Vittus group, s.r.o.
    P 3

    Praha - Zlíchov, Podolí

    bílý
    Informace, fotografie
  • Sekce Přívozy v PID
  • O provozu dopravce Vittus group v Pražské integrované dopravě pojednává samostatná sekce Přívozy v Pražské integrované dopravě.

    Vlastimil Slezák

    Lesní 772, Libčice nad Vltavou
    Vlastimil Slezák
    456

    Kralupy nad Vltavou, Dolany-Debrno, Holubice

    červeno-bílý, bílý
    Fotografie
  • Fotogalerie - Vlastimil Slezák
  • Dopravce Vlastimil Slezák z Libčice nad Vltavou je v současnosti nejmenším dopravcem Pražské integrované dopravy. Linku 456 z Kralup nad Vltavou do Holubice provozuje od 2. ledna 2006. Předtím byla v provozu jako linka s vlastním tarifem dopravce. Provoz linky je zajišťován jediným autobusem typu Karosa B 732, záložním autobusem je jinak pouze zájezdová Karosa C 954.

    Zpět na hlavní stranu