Fotogalerie - Bosák BUS

(1)

(1) Karosa C 734 ev. č. 1452 (r. v. 1986, ex ČSAD Příbram) na lince 390 Smíchovské nádraží - Rabyně, Hotel Nová Rabyně v nástupní zastávce Smíchovské nádraží v první den provozu 1. 7. 2004. Označník sloužil toho času všem příměstským linkám, které ze Smíchova vyjížděly. Od prvního září byl označník osamostatněn pouze pro linky 314, 338, 361 a 390, které jedou ve směru na Davli, a pro noční autobus 507 a příležitostnou náhradní dopravu za metro. Příměstské linky jedoucí směrem na Mníšek pod Brdy byly přesunuty k novému sloupku o 17 metrů blíže k tramvajové smyčce.

(2)

(2) Karosa C 955 ev. č. 1460 z roku 2002 je jediným vozem tohoto typu v Pražské integrované dopravě. Snímek z července 2004 ji zachycuje na Smíchovském nádraží před výjezdem na linku 390 do Nové Rabyně.

(3)

(3) Garáže dopravce Bosák BUS v Příbramské ulici v Dobříši, červen 2006.

(4)

(4) Generační rozdíl mezi Bosákovou Karosou C 734 ev. č. 1452 z r. 1986 (ex ČSAD Příbram) na lince 390 a Uherovým Mercedesem Citaro L ev. č. 1140 z r. 2004 na lince 321 v obratišti Smíchovské nádraží.

(5)

(5) Karosa B 732 ev. č. 1458 (r. v. 1994, ex DP Praha) rekonstruovaná na C 734 na konečné linky 390 Smíchovské nádraží, prosinec 2004. Dnes už tento vůz na linkách PID neslouží.

(6)

(6) Karosa C 734 ev. č. 1454 (r. v. 1986) na konečné linky 488 do Mníšku pod Brdy v Novém Kníně. Prosinec 2004.

(7)

(7) Karosa C 734 ev. č. 1457 (r. v. 1986) vypravená na linku 390 vyjíždí ze zastávky Výzkumný ústav Strnady (dnes Jíloviště, výzkumný ústav) směrem do Štěchovic. Směrem na Smíchov míří další Bosákova C 734 na lince 390 následovaná C 934 ev. č. 1122 Martina Uhera (r. v. 1998). Únor 2005.

(8)

(8) Vozy Karosa C 734 ev. č. 1455 (r. v. 1989), 1453 (r. v. 1991) a 1451 (r. v. 1986) na linkách 390 a 338 na Smíchovském nádraží. Únor 2005.

(9)

(9) Karosa C 954E ev. č. 1467 (r. v. 2005) na konečné linky 390 Smíchovské nádraží v červenci 2005.

(10)

(10) Karosa B 732 ev. č. 1458 (r. v. 1994, ex DP Praha) rekonstruovaná na C 734 zohyzděná útokem vandalů na konečné linky 390 Smíchovské nádraží v září 2005. Dnes už tento vůz na linkách PID neslouží.

Zpět na hlavní stranu